The crazy side of reality

Αντί να καταπιεί τη φωτιά, έγινε φλαμπέ!

Αντί να καταπιεί τη φωτιά, έγινε φλαμπέ!

Φωτιά στα σαββατόβραδα

Ένας καλλιτέχνης δρόμου τυλίχθηκε στις φλόγες κατά λάθος, προκαλώντας πανικό στους παριστάμενους. Το σκηνικό έγινε στο Μπέλφαστ, όταν ο άνδρας που είχε προσληφθεί από πετρελαϊκή εταιρεία έβαλε φωτιά στα γένια του.

Εκείνος προσπαθούσε να εκτελέσει το πιο ριψοκίνδυνο νούμερό του, όμως οι θεατές του, που ήταν παιδιά, άρχιζαν να ουρλιάζουν, βλέποντάς τον να τυλίγεται στις φλόγες.

Σκοπός του ήταν να καταπιεί τη φωτιά, όμως το λάδι που χρησιμοποίησε χύθηκε στα γένια του και φούντωσαν από τις φλόγες, ενώ εκείνος φυσούσε εύφλεκτο αέριο από το στόμα του.

Η πρώτη κίνησή του ήταν να αρχίσει να τρέχει έντρομος, ενώ ο κόσμος έψαχνε να βρει νερό, για να τον βοηθήσει στην κατάσβεση.

Τελικά κατάφερε από μόνος του να σβήσει τη φωτιά, χρησιμοποιώντας το μπουφάν του και όταν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο διαπιστώθηκε ότι είχε απλώς υποστεί επιφανειακά εγκαύματα στα χέρια και το πρόσωπό του.

Το ιατρικό προσωπικό εντυπωσιάστηκε, καθώς τα γένια του στη μεγαλύτερη επιφάνειά τους έμειναν ανέπαφα.

Το ατυχές περιστατικό, πάντως, δεν θα εμποδίσει τον διεθνούς φήμης καλλιτέχνη να συνεχίζει την καριέρα του, που ήδη εξαπλώνεται σε Ευρώπη, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και Σιγκαπούρη.

‘Όπως ο ίδιος δήλωσε, άλλωστε, είναι η πρώτη φορά στα δέκα χρόνια που διακινδυνεύει εν ώρα εργασίας.